Jag ser det snöar...

Det snöar för fulla muggar ute idag! Eftersom att snön lyst med sin frånvaro i Sthlm så känns det så lyxigt att få vara ute och pölsa i snön! De hade inte skottat vägarna när jag och Love var ute på morgonprommis, så det var iof lite jobbigt att dra vagnen, men det var det absolut värt! Lite extra träning dör man ju inte av!

Love sover fortrarande ute på bron och jag håller på att städa upp lite, måste ju hjälpa mami och papi nu när man är inneboende. :)

Dagens planer är inte inplanerade än, men om Loves farmor och farfar är friska och krya så skulle jag tro att vi tar en sväng ut till de. Vi måste ju få höra hur de har haft det på semestern! De kommer iaf säkert se ut som små peppisar! (nej, jag är inte avis..)

Jo, min mor har återigen varit uppe på vinden och plockat ner massvis med gamla kläder som min storebror haft när han varit liten kille, och oj så mycket fint det fanns! Jag kommer att plocka med mig en heel hög med schyssta kläder, Love måste bara växa lite mer....

Nu ska jag ta och mysa lite med Hanna och Scott, mamis och papis hundar.

Ha en toppendag!

Daddy vi längtar tills du kommer upp, bara 6 dagar kvar nu, nedräkningen har börjat! Puss puss min älskade älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0