Utklassning!

Shit vad Sverige spelar dåligt!! Ryssarna utlklassar de totalt!!

Nåja, nu sitter jag här och kikar med ena ögat på tv:n, på datorn med det andra och med det tredje på Love som går och äter skinkmacka. Jag vet, han är fortfarande vaken men han somnade när vi var på väg till min faster så han sov en timme där sen vaknade han och var fly förbannad. Han hade nog ont efter sprutan så han fick alvedon och sen åkte vi en tur med bilen och då blev han lugn. DÄrför har han lite överskottsenergi att bli av med. Så vad gör väl det att han är vaken nu han får väl sova ut imorgon tillsammans med mormor då!

Imorgon är det sista dagen jag jobbar sen är jag ledig i 6 dagar, lovely! Det är även imorogn som vi äntligen får träffa Christian, längtar såå!!!

Efter jobbet imorgon ska vi nog ut på en prommis tillsammans med en tjej och hennes son som vi lärt känna på kyrkis, det blir skoj det! Hoppas bara vädret är bra, fast hur är det man brukar säga, det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder......

Jojo, 5 dagar kvar till UL, jag är laddad!!!

Det är ju sjukt vad tiden gått fort, jag är redan i vecka 19!! Så här fort gick då inte tiden när jag väntade Love, det kan ju iof bero på att jag har just honom att ta hand om, ja man hinner liksom inte tänka på annat än sånt som kretsar kring honom, min älskade lilla plutt som snart ska bli storebror! COOLT!

Nu ska jag mysa med lillpruppen en stund till!

Tjing så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0