Trött

Jag är supertrött och borde antagligen ha gått och lagt mig för länge sedan....men det är hela tiden något som jag kommer på att jag bara måste göra innan jag går och lägger mig osv.

Jag har iaf plockat fram Loves och mina kläder inför morgondagen. Jag har packat in vagnen och skötväskan i bilen redan så slipper jag stressa med det imorgon samt slippa skita ner mig. Jag sitter nu och funderar på om jag kanske ska duscha nu istället för imorgonbitti, men jag tror att jag gör det imorogn istället, ja, det är ju så mycket skönare och så blir man ju pigg också! Japp, så får det bli!

Idag då. Efter att jag sprungit på stan och förlustat mig så åkte jag hem till Chrill och käkade godmiddag, han är duktig på att laga mat min man! Jag hade köpt med mig jordgubbar som vi käkade tillsammans med mjölk till efterätt, en hit tyckte både jag och Love!

När vi var färdiga och klockan slagit halv sex var det dags för Chrill att dra till jobbet och vi åka hem. Vi åkte dock inte hem utan till min farmor och farfar istället! Även denna gång köpte jag med mig 2 liter jordgubbar! Mumma! Denna gång avnjöts de tillsammans med grädde! Har jag sagt att jag gillar jordgubbar?!

Vid åtta åkte vi hem och la oss, Love somnade ganska snabbt och jag vilade i några minuter. Men nu sitter jag här...jag blir dock inte långvarig, har köpt tidingar som jag tänkte läsa i innan jag somnar.

Men då så, då säger vi väl godnatt då!


Mammas gosprupp!


Sångstund hos min farmor och farfar!

Jag kände för att bjuda på några bilder från dagen som var. Men nu, säger jag allvarligt godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0