Studentfirande!

Idag har min kusin Madelene tagit studenten! Det var, trots det blåsiga vädret, en rolig tillställning. Det var så mysigt att se alla glada studenter som sjung ( gapade ) för full hals och bara njöt av att äntligen få sluta skolan.

Efter att ha sett alla lastbilar åka iväg med sjungandes studenter svängde vi förbi syster för att ge Love mat. När det sedan gått ca 40 min åkte vi vidare hem till min kusin. Där serverades det go´mat så det stog det härliga till! Och gissa om jag åt! Jag åt, åt och åt, ibland är det faktiskt ganska härlig att vara gravid....just nu är jag inne i en fas att jag kan äta mängder med mat och annat i min väg som godis, jordgubbar och ja, nästan allting!

Nåja, vi åt och fikade så när klockan slog 20 var det dags att bege oss hem. Love var då dödstrött och somnade i bilen på väg hem. Han sover faktiskt fortfarande.

Han har haft en period då han sovit superdåligt. Han har vaknat och bara gallskrikigt och varit okontaktbar. Jag läste något om nattskräck så han kanske hade en släng av det. Det viktiga är iaf nu att han sover bra igen. Tur för det för det är inte roligt när ens lilla hjärta är ledset!

Nu bjuppar jag på lite bilder. Det var ett tag sen vi fotade nu detta pga att vi slarvat bort vår laddare till kameran....så blir det när man bor en vecka där och en vecka här....



Love och Christian busar!

Loves första bad för sommaren, oj så skoj!

Bus med mormor!

Provians intas på sporthallsbadet!

Nu ska jag ta och borsta gaddarna för att sedan krypa ner med min man som förövrigt börjar känna sig sjuk.....ujuju....

Nu har vi fixat router hem till mor och far, så nu blir det till att blogga av!!

Tjenis plenis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0