Söndag

Idag har vi bara slappat. Vi bor hos Loves farmor och farfar i några dagar nu så att de får rå om vår lilla gospojke! De är just nu ute på en kvällsprommis i skogen. Jag och Chrill har då lite tid för oss själva för att  tjusas lite! Vi ska strax dock ta bilen och åka och hyra en rulle till mig, ja, jag har ingen lust att kika på fotbollen ikväll! Jag tänkte således bara se baronessan på svt1 och sen se en tjejrulle och bara mysa!

Imorgon är det då dags för oss att gå på ultraljud!!! Tänk att vi äntligen ska få se vår lilla bebis!! Jag har inte drömt något än men jag tror stenhårt på en till liten kille! Hur som haver så får vi veta imorgon och grubblandet kan få ett slut! Jag kommer dock inte kunna sova många minuter inatt då min hjärna kommer gå på högvarv av nervositet, weeee!!!!

Nu står min man och tjatar om att vi ska åka så jag måste väl göra som han säger annars får jag väl spö......

Hej hej!




Kommentarer
Postat av: Angela

Spännande!

Lycka till imorgon!!!

2008-06-22 @ 21:30:45
URL: http://minstjerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0