Shopping!

Vi tog en sväng in till stan för att se om vi kunde hitta ett marinblått skärp till Christian som han behöver ha på bröllopet. Vi letade och letade men utan resultat. Däremot så kom vi inte hem tomhänta. Vi shoppade massor med andra saker...
  • En snygg skjorta till Chrill
  • En klänning till mig
  • Tre par tröjor till Love
  • En body och pyjamas till fröet
  • En present till min systerson SIgge
Annars hade vi det väldigt mysigt på stan. Love somnade precis innan lunchtid så vi kunde njuta en lunch i stillhet och i kärlekenstecken, LYX!! Love vaknade efter en timma och fick käka även han. När han var färidgäten och blöjbyten så drog vi vidare. Love var väldigt faschinerad av alla drakarna som är utplacerade på gatan lite här och där.

En utslagen Love


Titta Mamma, vilken häftig drake!

Nu har vi precis käkat middag och håller på att busa/mysa för fulla muggar! Vi ska väl snart ta och åka till mina päron. Ikväll börjar ju allsång på skansen och morden i midsommer så det skulle ju vara jäkligt bra om Lovegos kunde somna innan 20:00! Det är ju även bilbingo ikväll som jag också har lust att gå på men jag väljer nog tv:n eftersom att min mor ska vara så mycket barnvakt i veckan iaf. Jag jobbar på torsdagkväll=barnvakt, fredagmorgon=barnvakt ledig lördag då vi ska på bröllop och Love ska med men på söndag är det bröllopsfest och mami ska vara barnvakt. Så ja, jag blir nog hemma ikväll iaf, men det kommer ju vara bilbingo många tisdagar framöver, så det hinns med!

Nu säger familjen knas tack och hej!





Kommentarer
Postat av: Carro

Goa familjen!! Rös över hela kroppen å blev tårögd när jag läste om ert UL, en liten TJEJ!!!!=))

Gud så underbart!!

JAG vill gå på bilbingo,d tycker jag vi ska satsa på en kväll i sommar!Haha!!KRAM!

2008-06-26 @ 10:16:24
URL: http://carros80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0