Shopping!

Hej hej hallå!

Vi började dagen med att vakna, utvilade och pigga, klockan halv nio! Härligt! Vi käkade klädde på oss och åkte med mammsen till Birsta City och Ikea. Jag skulle ju hämta ut kläderna jag beställt från Lindex. Byxorna satt som handen i handsken så jag är glad!

Min mor handlade kläder till både Sigge och Love, tack tack!

När vi handlat färdigt var det lunch på ikea som hägrade. Vi hade då stött på Loves farmor och Doris så vi käkade lunch tillsammans allesammans, mys! Love fick dock inte sig så mycket av köttbullarna, utan grisade mest. Jag åt min mat som var väl sådär,är inte riktigt ett fan av ikea mat.

När vi käkat färidigt strosade vi lite varpå vi åkte hem. Ja, jag ska jobba ikväll så jag kände att jag ville hem och vila lite innan. Därför ligger jag här nu och latar mig. Min underbara son ligger också och sover så då är det bäst att passa på! Jag ska snart åka iväg dock, börjar 16:30-21:30 så Love får hänga med mormor ikväll!

Jo, just ja! J-vla försäkringskassan!!! Jag har pga ett fel som de gjort behövt sitta i telefonkö i 29 minuter, jag hade plats 343 i kön, innan jag fick komma fram!! De hade alltså gjort ett slarvfel och tänkte bara betala ut 1152kr till mig imorgon, KUL! Nåväl, jag ska väl inte tjata om det nu för nu är det ju löst! Men man blir liksom bara så förbannad över något som man själv skött så bra och de slarvat, de är ju dessutom inte så kända för att vara trevliga heller....serviceyrken, varför är alla så jäkla griniga?!?!?!

Nu ska jag ta mig en liten macka!

Tänkte ju knäppa kort på maggen idag, men har inte hunnit! Det kommer snart vill jag lova!

Tjipp tjipp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0