P.O.P

I morse vaknade vi av att telefonen ringde. Både jag, Christian och Love var lite svårstartad trots att klockan var så mycket som 08:30. Vi låg och drog oss för att sedan gå upp och käka mysfrulle.

När frullen var färdigäten sisådär en timme senare klädde vi på oss och drog in till stan. Jag hade nämligen några ärenden att utföra, bla att hämta ut mina nya solglajjer med styrka samt shoppa loss lite kläder från P.O.P-rean. Där inhandlades det 3 par strumpor, 3 par byxor, 3 st bodys, 1 tröja samt två mössor! Men imorogn måste jag nog in och byta ett par byxor och en tröja få jag tog en lite för stor storlek. Storlekarna på P.o.P är så stora så Love drunknar ju i 86 och den storleken tänkte jag ju att han skulle ha till hösten, men jag måste nog byta till 80 iaf, annars får vi vänta ett bra tag innan han kan använda den tröjan och byxorna.

Efter shoppingen gick vi och handlade svenska jordgubbar på torget sen åkte vi och handlade till min farmor och farfar. Jo, ni förstår att farmor har ramlat i trappen och har legat på sjukhus några dagar, det gick trots det hemska fallet bra, det var ingen fraktur på lårbenet utan "bara" en spricka i ett ben i foten, men ni ska se hur hennes ben ser ut, det är kolsvart från topp till tå, hemskt!

Nåja, vi handlade diverse saker till de samt barnmat till Love. Och i bilen påväg upp till dom somnade plutten. Så precis när vi kommit fram så kom även min mor och far. Då fixade vi fika samt jordgubbar och grädde. Detta avnjöts på altanen!

Jo, jag ska kanske säga det att Chrill inte har hängt med oss idag, han har nämligen varit/är på svensexa för en polare som gifter sig i slutet på juni.

Efter fikat hos farmor och farfar åkte vi hem. Så medan min far duschade passade jag på att ge Love middag. Sen bar det av till Loves farmor och farfar då jag, mami och papi blivit ditbjuden på grillmiddag. Så vi åt god mat samt kikade på fotbollen, och attans vad nära det var att de spelade oavgjort! Bra match överlag tycker jag!

Nä, nu är det nog bäst att jag kryper till kojs. Imorgon ska jag, Love och kanske systeryster och Sigge göra birstacity. Chrill, jo, han börjar sitt sommarjobb imorgon! Så nu väntas 4 dagars jobb varpå han är ledig 6, ett jäkligt schysst sommarjobb tycker jag! Själv börjar jag att jobba på tisdag och det ser jag mycket framemot!

Nedräkningen har börjat, 9 dagar kvar till UL!!!

Tjenamoss kabanoss!

Kommentarer
Postat av: Carro

Blogga vidare!!!Love it =) Snart fikadax tycker jag! Du å Love får komma å hälsa på kissarna å kolla läget i lyan! KRAM!

2008-06-15 @ 07:55:37
URL: http://carros80.blogg.se/
Postat av: Marika

Heeej gumsan!

Låter gott med jordgubbar, måste faktiskt själv införskaffa mig ett kilo idag tycker jag nog;)

Allt låter bra med er, som här då!

Vad händer i Midsommar då? Vi ska till ett par goda vänner till deras stuga i Alingsås, så det ska bli såå mysigt!



Ett foto på magen vill jag nog ha nu;)



Kraaam

2008-06-15 @ 09:32:48
URL: http://arezelius.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0