Nu sussar min prins sött...

...så jag passar på att sitt här en stund.

Nu på förmiddagen har jag och Love lekt ute på gräsmattan sen kom systeryster och Sigge hit men han sov ju såklart! Mami och papi kom också hem efter ett ärende hos reviorn. Så vi fikade lite varpå mami började klippa gräsmattan, det tyckte Love var väldigt spännande då han hela tiden gick efter henne som en svans! Söta unge!

Nu efter lunch så fick vi efterrätt, mami hade gjort klappgröt och snacka om att det är gott!!

Ikväll är det korpenmatch för det laget som jag egentligen skulle spela med men då blev det ju inget nu när jag har ett frö i maggen.....tråkigt men jag tror att vi ska åka och kika eller så åker vi och hälsar på Emma och Malte som är på besök hos sin mor!

Ja, jag ska väl ta och ringa och boka tid för en lägenhetsvisning nu! Det är en vindsvåning med 3 rum och kök på 100kvm som ligger i centrum, hoppas hoppas den är tip top! Jo ni förstår att vi har börjat tänka om när det gäller hus, eftersom att vi inte har hittat ett passande så kan vi ju lika väl bo i en lägenhet tills dess att vi hittar huset med stort H, vi har ju liksom ingen brådska!

Just ja, på onsdag är det dags för BVC-besök med Love, han ska få spruta samt vägas och mätas, stora killen! Tror starkt på att han väger över 9,5 kilo nu!


Tjingeling så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0