Nu kokar jag snart över!!!!

Detta är tredje gången som jag får sitta i försäkringskassans telefonkö!!! De har alltså inte hållt det dom lovat och betalat ut mina pengar, jag håller på att bli GALEN!!!! Jag har alltså suttit allt som allt i telefonkö i en och en halv timma!!! FY FAAN, säger jag bara! Nu tänker jag absolut inte lägga på förrens utbetalningen är utförd! Jag kommer alltså att VÄGRA lägga på förrens de säger att det är klappat och klart. Jag ska dessutom (borde ha gjort det i första läget) ta reda på vad personen som jag talar med heter samt dennes direktnummer, för OM, jag sa, OM det blir FEL igen, lättare ska kunna nå personen och INTE behöva sitta 30 minuter i kö!

WOW, jag har plats 196 i kön! JÄVLA F--T K-K FÖRÄKRINGSKASSAN!!!!

Näe, nu måste jag ta och lägga på för att drickal lite vatten innan det är dags att GORMA åt den stackars personen som svara idag, stackars sate, kommer få en ganska otrevlig start på denna vecka......men jag är så fly förbannad!!

Hej

Kommentarer
Postat av: syrran

varför går dy inte bara in till dom istället? Dom har ju öppet till kl 15 varje dag...

2008-06-30 @ 14:39:14
Postat av: Marika

Vart har du tatt vägen!?!??!



Kram



ps. är du hemma i sundsvall nu v 30??

VILL SES!!!!!!!



Kramizz

2008-07-10 @ 08:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0