Nattsuddaren Jansson!

Tack vare att Love låter mig sova så länge på morgonen har jag orken att sitta uppe på kvällen! Fast jag borde kanske ta och natta kudden nu....

Jag sitter här och surfar på familjeliv. Jag läser om alltifrån ultraljud till syskonvagn mm. Jag läste precis i en tråd om de som varit och besökt tittutkliniken i sthlm. Det är alltså en klinik där man får se bebisen i både 3- och 4D, man får dessutom en cd med supermånga bilder samt en dvdfilm med bebben samt massa andra mysiga saker. För paketet som jag ville göra kostade1600kr och jag tycker inte att det var så farligt med tanke på hur mycket som då ingick. NÅja, jag måste väl ta och prata med min älskade man först.....eller så skiter jag idet och bara överraskar honom istället!

Jag har nämligen en plan. Det är att skaffa barnvakt åt Love så att jag och Chrill kunde ta bilen och åka till vår lägenhet i sthlm ( vi skulle verkligen behöva vattna våra stackars blommor). Väl nere skulle vi övernatta en eller två nätter för att göra besöket på kliniken , gå ut och käka middag samt bara mysa vi två äktamakar tillsammans på tu man hand.....

Näe, nu måste jag ta och stänga av datorn fast jag känner mig egentligne inte ett dugg trött.....

Go´natt go´natt min älskade skatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0