Midsommar!

Imorgon är det midsommarafton och det ska vi förstås fira. Vi kommer först att käka silllunch här hos mor och far sen går vi i samlad trupp bestående av, mig, Christian, Love, systeryster, Sigge, Christian2, bror, Carolina, Elicia, mor och far ner till Ånäsparken och dansar kring stången samt myser till musik, bollkastning, bingo och massa andra mysiga aktiviteter som det bjuds på!

För en midsommarafton för 5 år sedan så vi ut så här:

Christian och jag nyförälskade och några år yngre!


Idag har det varit jobb igen men det var också den sista innan jag nu har 6 dagars ledigt! Efter jobbet åkte jag hem, bytte kläder på en liten smutsig kille samt åt mat. Klockan 13 hade vi möte med Ulrika och hennes son Wille. Vi gick en prommis och pratade om allt mellan himmel och jord, det var supermys! Jag och Love hängde även med de hem så vi fick se hur fint de hade det hemma.

Nu har jag precis käkat lite mat och ska åka och hämta daddycool! MYS MYS!

Fan,jag kom ju precis på att jag inte kommer kunna knäppa kort imorogn då jag fortfarande inte inhandlat eller hittat någon laddare! Jag får väl helt enkelt låna mamis eller be systeryster knäppa!

Bara fredag, lördag, och söndag kvar nu sen ska vi få kika på vår lilla bebis som ligger i min magen!!!! LÄNGTAR!!

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0