Jävla Försäkringskassan!!!

Ahhhhh, sitter i telefonkö igen, jag har plats 249 i kön, det är 23 minuters väntetid, INTE KUL!! Allt detta återigen för ett fel som DE gjort! De har alltså lyckats ge min förlite betalt igen, för andra gången den här månaden!

Du har plats 177 i kön! Wow, det går framåt!

Jag har jobbat idag, så jag har nästan precis kommit hem. Jag hann bara innanför dörren då det var dags att natta en liten trött kille. Han somnade efter många blöta pussar och kramar så nu sover han gott i sin säng. Idag är det varmt ute och, peppar peppar, det blåser ingenting! Så jag tänkte att han sover nog godast i sin säng inne där det är svalt istället för ute i värmen.

När plutt vaknat ska vi ta bilen och åka bort till Chrill. Jag tänkte att jag skulle lämna av Love där för att sedan åka in till stan och utföra några ärenden, det är ju såå mycket lättare att få flänga runt själv och göra precis som man vill och prova precis allt som man vill utan att ha en ettåring som inget annat vill än att gå och springa överallt och ingenstans!

När jag väl är färdig på stan åker jag hem till Chrill och käkar middag tillsammans med honom och Loveplutt för sen, kl 18, ska han jobba igen och då drar vi hem till mina föräldrar. Då har jag som uppdrag att plocka fram alla kläder inför morgondagens bröllop som vi ska på.

Du har plats 84 i kön

Jag måste nog skynda mig på toa nu så att jag hinner gå innan det är min tur!

Tjenixen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0