En snabbis då....

Har precis käkat kvällsfika då man blir så hungrig när man jobbat kvällen...hm....alltid bra med en ursäkt för att få i sig lite gofika! Ikväll blev det jordgubbar med mjölk, en macka med skinkost, en bulle och en kall burk pepsi! I know, nyttig var bara förnamnet!

När jag fikat färdigt kom jag ju på att jag skulle knäppa kort på maggen, så min mor fick agera fotograf.


Magen vecka 19


Nu ska jag ta och hoppa i säng men det skulle ju vara mysigt om min man, som är och spelar golf, kunde slå en signal till mig innan jag hinner somna!

Imorgon är det jobb som gäller mellan 7-12 och sen hem hämta Lovegos för att sedan dra in till stan och utföra några ärenden inför helgens bravader!

Jag avslutar detta inlägg med ett kort på världens finaste LOVE LEE!!





Godnatt godnatt gott folk!

Kommentarer
Postat av: syrran

jag kan hänga med på stan imorgon om du är ensam. ring när du jobbat färdigt vettja. hej å godnatt

2008-06-27 @ 00:03:59
Postat av: marika

Men hoppsan vad stoor din mage har blivit! Sa himla fort det gar!



Kram kram

2008-06-27 @ 22:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0