En mycket trött mor

Att jobba tar på krafterna, speciellt när man är gravid. Jag är därför just nu superduper trött så nu väntar sängen jag ska ju faktiskt upp i morgon också!

Efter jobbet åkte jag hem och pussade på min lilla fis sen så åkte vi och hälsade på Emma och hennes son som är i stan, det var så kul att träffas och tänk vad stor hennes lilla pojk blivit då!

Nu på kvällen har vi gått på prommis med mami, vädret strålande och kossorna sprang på ängen. Love tyckte visst att de såg ut som hundar då han hela tiden sa: vov vov, vov vov. MIn söta unge!

Imorgon som sagt är det först jobb mellan 7-12 sen hem och hämta lilleman för att åka till BVC och sen kika lite på stan. Jag måste ju fortfarande byta lite grejjer på pop.

Jo, eftersom att maggen växer för var dag som går så har jag shoppat två par mammbraller från LIndex. Jag blev så glad då jag såg att de hade rea på de byxor jag ville ha på hemsidan när det var ordinarie pris i affären, schyssta bananer, så nu väntar jag med spänning på att de ska komma!

Imorgon jobbar även daddycool sin sista natt därefter är vi lediga 6 dagar tillsammans, MYS!!!

Jojo, nu ska jag sova!

BTW, BARA 6 DAGAR KVAR!!!!

Tjo hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0