Duktig son med nojjig mor!

Herregud, nu vill jag att det ska vara den 23:e juni så vi får gå på ultraljud!!! Det går inte en dag som jag inte står framför spegeln i badrummet och beundrar magen. Jag pratar högt med spegelbilden av mig själv och frågar om det verkligen är en bebis som bor där inne. Det skulle ju vara konstigt om det inte är det eftersom att jag känner sparkar, men jag nojjar iaf, knasiga jag!

Jag har inte heller den sista tiden drömt om förlossning, bebisar, flickbebisar eller pojkbebisar. NÄr jag var gravid med Love drömde jag ju hela tiden om att det var en pojke som jag födde. Nu har jag ju iof drömt ett antal gånger att det är tvillingar som är bosatta i magen, men det hoppas jag ju för gudskull att det INTE är, hua vad jobbigt! Jag är nöjd, mer än nöjd om det ligger en liten frisk bebis, flicka som pojk, här inne!

Ja, sen så skulle jag ju inte haft en sån här kanonkula om det inte bodde någon här inne! För så rund om maggen skulle jag inte kunna bli på bara snart 20 veckor! Jag vägde mig faktiskt igår, och sedan inskrivningen har jag endast gått upp 3kilo, vilket känns otroligt bra! Jag tänker då inte gå upp mot tresiffrigt dennna graviditet! Men men, jag ska väl inte säga så mycket, det är ju trots allt 20 veckor kvar......

Jaha, då ska jag ju berätta hur duktig vår lilla son är då! Jo, han äter med sked själv nu, dessutom så är det inte så mycket som hamnar under bordet eller på kläderna, duktiga, duktiga kille!

Det känns ju inte så kul att inte kunna knäppa och lägga upp bilder men vi har fortfarande inte hittat den fördömda laddaren!!!

Nu ska jag ta och käka en isglass som min bedårade man kom in med sen ska jag väl kika lite tv.

Jo, vi har sökt dagisplats till Love nu! Vi har anmält honom på några dagis i Solna med start från och med i slutet av oktober, men det är ju inte säkert att vi bor kvar i Solna då så jag ska söka dagisplats här i Sundsvall också. Ja, ni förstår att det beror liksom lite på Christian och jobb för honom, jag, jo jag anpassar mig vart än vi bor, men jag hoppas ju innerligt att flyttlasset kommer att gå mot norr!!

Nu kom min man! SÅ jag säger hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0