Blåst!

Usch vad det blåser idag, det känns nästan som storm! Det regnar iaf inte så kommer nog att gå ut och "rasta" Love snart, han börjar bli lite smått otålig nu.

Planerna för idag är inte många. Christian ska prova ut kläderna som han ska ha på bröllopet till helgen. Både jag och Love är klar med våra outfitar så det känns skönt. Annars ska vi väl inte göra så mycket annat än att bara mysa med pappsen så mycket som det bara går, han börjar jobba imorgon igen, så jag och Love drar till mina päron ikväll och stannar där tills på Lördag.

Just ja, vi var ju och kikade på vindsvåningen igår och det kändes väl sådär. Den ligger på storgatan nr2 och för er som vet vart det är så vet ni också att det ligger 3st olika restauranger/partyställen efter den gatan, så vi antar att ljudnivån kommer vara ganska hög på helger och kvällar....men den duger väl att bo i ett tag tills vi hittar ett annat boende. Men som det ser ut nu så ligger vi lite lågt, ja vi måste ju ändå veta hur det blir för Chrille och hans x-job också. Det blir nog bra till slut!

Nä,jag ska väl ta och borsta gaddarna och klä på mig nu!

Ha en toppen dag! Så skönt som jag sov i natt har jag inte sovit på länge......inga mer spekulationer om vem som bor i min mage då vi vet att världens sötaste lilla flicka bor där!

Tjing då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0