Sommar och sol!

Love badar och sjunger!



Idag är det återigen härligt väder, det lite molningare dock men det struntar vi i och myser på för fullt! Vi har hunnit med både det ena och det andra, tvättat, städat, lekt och gått på prommis. Nu ligger Love och sover och jag sitter här och myser.  Så fort plutten vaknat ska vi, jag, mami och Love, ta en tripp till Erikshjälpen. Japp, idag känner vi för att fynda! Förra gången jag var där så fyndade jag en likadan lampa som vi har i orange, fast den jag hittade var vit och i superfint skick endast för 45kr, lovely! Den blir fin fin i nya lägan!

Efter Eriks så skulle jag kunna tänka mig att ta en sväng förbi IKEA jag tror inte att min mor har något emot det då hon ändå hade en bänk som hon skulle vilja inhandla, så yes, IKEA får det bli! Där skulle man ju faktiskt kunna äta en mjukglass med saltlakritsströssel....yam yam!

Okej, nu kommer lite pics från våra äventyr i Sundsvall och Ö-vik;


Jag och Chrill fick lust att gå på bio, så vi fixade barnvkt åt Love och gick på bio, som för övrig började klockan 14:30, man kan ju säga att det inte var så trångt i biosalongen.... :)


Vi packade in oss i bilen för att ge oss ut på en utflykt till Ö-vik. Uppdraget var att inhandla en syskonvagn samt strosa på stan och mysa. Vi käkade väldans god middag på en soft restaurang, Loves barnportion med pasta var supersmaskig och han åt som bara den! Det var en mysig dag!

På vägen hem hände detta:

Bilen pajjade när vi precis hade passerat Härnösand. Så vi fick lifta hem...haha, närå, vi fick snällt vänta på att papi skulle komma och bogsera hem oss!


Jag och Chrill hade precis avnjutit en myslunch när Love behagade vakna så vi passade på att gå till Vängåvan och kasta lite stenar samt jaga fåglarna som Love tycker är såå kul!

Nu har precis Love vaknat så nu ska vi ut och busa!

hej!



Kommentarer
Postat av: Linda

Hallå. fick tipps av christian att kolla din blogg^^ Love är verkligen så söt som christian säger att han är:D ha de skönt i sommar värmen /karbid linda

2008-07-27 @ 15:02:35
URL: http://designyourself.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0