REA

19:30 ringde telefonen, det var systeryster som undrade om jag ville följa med henne till en barnaffär som hade rea. Visst sa jag och hoppade in i bilen. Love fick stanna hemma med mormor.

Jag hade aldrig varit till den här affären då den är ganska nyöppnad samt att den ligger lite avsides, men de hade en hel del snyggt. Jag köpte dock bara en supersöt liten body med matchande mössa till lilltösen i magen och Love fick ingenting. Ja, det var så utplockat på storlekar och färger och allt som jag vill köpa fanns varken i färg eller storlek, synd då de hade mycket fint! Systeryster köpte en söt liten body till Siggeplutt!

Det var såå skönt att få åka iväg en sväng och lämna alla kvällsbestyr åt min mor så när jag kom hem så hade Love ätit kvällsgröt samt att han låg och sov, huur häärligt som helst!!

Nu sitter jag här och slösurfar, eller man kanske inte kan kalla det slösurfar, jag jobbar ju lite kanske man kan säga, då jag håller på att kika på flyttkartonger. Jag har ringt på tre annonser varpå två av de var slutsålda men jag hade tur på den tredje då alla fanns kvar. 65st kartonger för 500pix, billigt! De fanns dessutom i Solna. Men kruxet var dock att killen sa att det var först till kvarn och vi kan ju inte hämta de förrens på onsdag så vi får hålla tummarna att de finns kvar tills dess!

Just ja, vi drar till Sthlm imorgon kväll. Vi tar bilen ner för att packa samt roa oss lite!

Imorgon blir det bad med systeryster och Siggeplutt, kanske drar vi till bandsjön och myser lite. På eftermiddagen får vi äntligen träffa daddycool igen, han har ju jobbat nu igen så inatt jobbar han sista passet innan 6 dagars ledighet väntar, nice!!

Nåväl, nu säger jag tack och hej!

Katarina

Kommentarer
Postat av: Angela

Men hallå, e ni här i Sthlm???

Jar ni tid o ses?? Vill se o klappa fina magen juh!!!

Saknar Er!!!

Pöss!!!

2008-08-02 @ 21:17:42
URL: http://minstjerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0