Morgonstund har gröt i mund

Nu har både jag och Love ätit grötfrukost och det är ju bra, dels är det gott och så står man sig på det ett litet tag, iaf tills att det är dags för lunch.

Vi vaknade klockan nio idag, jag vet, jag blir såå bortskämd med dessa sovmornar. Jag antar att det kanske bara är tillfälligt så jag få se till att njuta så länge det varar! När vi klev upp blev vi båda väldigt glad över att se att det snöat, så nu är det så vitt, ljust och fint utomhus. Därför så ska vi klä på oss och gå ut på en powerwalk nu.

På återseende säger jag och killen med vattenkammat hår!
image250
Love sjunger till bä bä vita lamm!

Kommentarer
Postat av: mami

Jag måste säga att Love är vackrast i hela världen, hand i hand med Elisia förståss.Mami.

2008-01-22 @ 17:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0