Återigen en regnig dag

Jag blir så less, när ska detta regn upphöra, jag blir gaalen!! Dessutom så blir jag på så mycket sämre och tröttare humör också. Jag vill kunna skina i kapp med solen, och det vill jag NU!

Idag är det lördag, härligt tycker jag! Love bjussade dessutom på en skön och välbehövlig sovmorgon också, så de var extra skönt. Nu sover han på ballisen medan jag och Chrill städar och grejjar, vi ska strax sätta oss ner och skriva inköpslista, ja, vi ska ner och storhandla snart, och fakutm är att jag tycker sånt är skoj!

Ikväll är det mamma och sonkväll som gäller, ja ni förstår papi ska ut på galej, så jag och Love ska ha myskväll och snacka hemlisar och busa, en rikgtig myskväll med andra ord!!

Jaja, nu ska vi skriva lista, men jag hör av mig lite senare också, och om ni är har tur så bjuder jag kanske på en liten bild från Loves och min myskväll!

Ha en trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0