Vart tog solen vägen?!

Hm, nyss sken solen men nu verkar det som att den gått och gömt sig...

Vart ska jag börja då? Vaknade som vanligt vid åtta, låg och drog oss till nio. Gick upp och käkade frulle, äggröra, mmm!

Sen var det dags för daddy att dra till skolan, så vi sa hejdå och vinkade vid dörren. Sen lekte vi lite och nu sover lillplutten. Jag kan således sitta här ostört.

Dagen idag kommer att, som vanligt, spenderas inomhus. Ja, iaf tills Chrill kommer hem, då ska jag återigen bege mig ut på en skön prommis. Jag längtar som bara den tills att jag och Love kan gå ut och gå. Men snart så, på lördag kanske, vi får se hur det är med hostan då.

Jag satt och funderade på vad jag behöver. Och några saker som ploppade upp var:
  • Ett par schyssta jeans
  • Vita converse skor
  • Vårjacka, har spanat in en som jag skulle kunna tänka mig
  • Förkläde från svensttenn
Ja, det var nog allt, eller det finns såklart massvis med mer saker som jag skulle vilja ha, men de här upplistade är nog det viktigaste, för stunden iaf! :)

Nu ska jag ta och plocka bort efter dagens frulle, bäst att passa på när busungen sover!

Självklart bjuder jag på en liten Lovebild från imorse också!
image316image317
Vår lilla pluttis leker!

Hej så länge!



Kommentarer
Postat av: Mami

Lilla gose trollet, han ser så liten ut nu. Dom blir så fort liten när dom varit sjuk. Vad kul att han orkar vara lite glad igen.Föresten så var det vi här uppe i norr som fick solskenet idag. 8 grader varmt jag ska gå en långtur med alla 3 hundarna nu .ha det bra hej hej..

2008-02-20 @ 13:02:02
Postat av: farmor

Oh, man blir alldeles varm i hjärtat när man ser sitt vackra barnbarn. Puss, puss

2008-02-21 @ 08:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0