Tristess!

Jag håller på att dö...eller, näe inte dö men nästan iaf! Jag har såå tråkigt! Eftersom att Loveplutt är sjuk så får/kan vi ju inte gå ut på hela veckan lång. Detta medför att jag håller på att bli galen! Hemmet är städat, jag har rensat både dittan och dattan så nu sitter jag här och undrar vad jag ska ta för mig för projekt härnest! Ja, Love är ju inte heller så kul att vara med, han sover mest hela tiden. När han väl är vaken så är det mat eller sitta i knä och kika på barnteve som gäller, jag tackar gudarna för att barntv finns!

Ikväll när Chrill kommit hem och vi käkat middag ska jag ta mitt pick och pack och cykla bort till simhallen. Jag måste få utlopp för min rastlöshet! Så vad kan vara bättre än att simma några längder och sedan basta lite....myyys!!! Ja, innan simhallen tänkte jag även svänga förbi bibblan också, måste tills imorogn ha lite lektyr att läsa.

Nu ska jag packa badväskan!

Tjingeling!

Jo, Love börjar krya på sig lite, det går sakta men säkert! Han sover mest hela tiden men febern existerar nästan inte alls, skönt!

Tjing då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0