Sovmorgon!

Det blev en överraskande sovmorgon för hela familjen idag då Love behagade att vakna runt åtta snåret! Vi var väldigt glada över detta må ni tro, då Love de två senaste dagarna vaknat vid sex. Så nu sitter jag här och känner mig mycket utvilad!

Nu är frullen avklarad och en av oss påklädd och färdig så nu är det bara jag som ska ta mig i kragen klä på mig! Det ser ut som att det blir en fin dag idag, solen strålar och himlen är himmelskt blå!! VÅR, VÅR I LUFTEN!! Det blir nog kjol idag.

NÄe, bäst att sätta fart för sen bär det iväg till city för att shoppa och fika med Carro!

SO LONG!

Kommentarer
Postat av: farmor

Wow, vilka fina bilder, sötnos, ja, jag håller med dig, det är han verkligen, men även ni är ena riktiga sötnosar. Längtar så efter er!!

2008-02-25 @ 11:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0