Ny jacka!

Idag inhandlades det en ny jacka till Love. Det blev dock inte den som jag tänkt utan det blev denna istället. Den kostade nästan ingenting.
image282
Love tyckte jackan var så fin och mysig!

På väg in till centrum mötte vi upp Loves polare Stella och hennes mamma. Det är alltid lika roligt att vara med de tycker Love som blev så skrattig och pratig när han träffade Stella. De är så söta när de sitter mittemot i vagnarna och skrattar åt varandra. Våra sötisar!

Efter en stunds shopping blev vi fikasugna så vi styrde stegen mot ett café. På vägen dit somnade Love varpå jag kunde sitta och fika, snacka och busa med tjejerna ostört!

När Love vaknade så var det matdags enligt klockan. Men Love var inte alls hungrig, han bara gnällde och grinade, var inte alls sugen. Så vi gick hem istället. Jo, just ja, Chrill kom förbi och gick med oss hem också, det var mysigt!

Väl hemma så lagade jag spaghetti och köttfärsås, mumma! Och när klockan slog sex var det dags för tvättstugan. Vi gick ner alla tre tillsammans och Love älskade det! Han sprang runt och tjoade och tjimmade som attans! Vi filmade faktiskt det hela, och om ni har tur så kansek jag lägger in filmen sen...men nu måste jagner och hänga lite tvätt.

Jo, ikväll gick nattningen galant! Chrill är duktig på det där han, tror att han har en väldigt sövande och magisk berättarröst! Min fantastiska man!

Tjing tjing!

Kommentarer
Postat av: Carro

Åååh vilken snygging!!! Man vill bara krama honom=)
Enligt Chrille så hade ju han även en väldigt sensuell berättarröst..Haha!
Imororn vänder jag mot storstan igen, så snart måste vi ses!Kram!

2008-02-04 @ 21:43:16
URL: http://www.carros80.blogg.se
Postat av: Morsan

Den där jackan ser härlig ut, du måste köpa han ett par härliga skor nu.Finns det inte sådana filt skor som ni hade när ni var barn.Jag ska upp på vinden och se vad som finns kvar.Filt skorna var ju så varm fast att inte man gick i dom.Hejsvejs.

2008-02-05 @ 09:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0