Mamis och papis söting!

image310
Mammas och pappas söta hund Scott står och kikar ut genom vårt fönster!

Nu är Chrill på väg hem från skolan och jag håller på att fixa iordning mig. Nu ska jag och mami till stan och kika lite innan jag vinkar av henne vid tåget. Sen bär det hem för min del och käka tacos med mina älsklingskillar!

Love har sovit som attans idag, tre timmar i sträck på förmiddagen och en timma på eftermiddagen, bra jobbat pluppen! Nu börjar han bli frisk, det syns i ansiktet och på ögonen att han börjar pigga på sig! Skönt för honom och för oss!

Nu kom daddycool hem!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Sessan

Men herregud, vilken söt bild? Hur gammal är sötsaken?

2008-02-15 @ 15:31:19
URL: http://sessan82.blogg.se
Postat av: weronica

hoppas du får en bra dag! :)

2008-02-15 @ 15:40:53
URL: http://hedvaalls.blogg.se
Postat av: Mami

Ja nu är jag hemma,tog med mig loves feber,jag har 38 gr. i dag. Det är nog bara en urinvägsinfektion som spökar.Det var jätte trevligt folk på det här tåget.En tjej som jag pratade med var på väg till Kiruna, hon har nog kommit fram precis.Skulle till sin kille som jobbade på SBAB.Resturangvagnen brann eller pyrde skulle jag kanske säga,dom fick stänga den ialla fall.Men resa gick bra.Scott var överlycklig att vara hemma .Ha en bra dag och hoppas att love är pigg idag.Mamma.

2008-02-16 @ 10:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0