I väntan på att pizzan ska bli klar

hinner jag skriva några rader här.

Idag har vi inte gjort många knop jag och Loveplutt. Egentligen var det bestämt att vi skulle till Lidingö och kolla in M´s nya hus, men det blev inställt, så vi tar det på måndag eller tisdag vecka som kommer istället. Vi har således bara pysslat och städat här hemma. Det är faktiskt ganska skönt att bara vara hemma också för engångskull, vi som annars bara ränner runt! Iof vi har ju varit ner till ICA och handlat middag och kvällsgotta. Det blir hemmagjord pizza till middag och ostbågar och godis till efterätt! MUMMA!

Ikväll är det På spåret!! JIHOOO!!

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Mami

Godmorgon på er!!!Vi har det grått här uppe i norr.Men snöigt och fint i alla fall.Dagen i all ära ska gå i uppladdningens tecken, inför melodifestivalen.Jag ska sitta här i min ensamhet och titta på uttagningen. Pappa far till Linköping klockan 13 i dag.Men jag får ladda upp med lite gott själv.Ha det bra, pussa Love ifrån mormor...

2008-02-09 @ 09:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0