Hårfärg

Loveplutten sover och jag ska ta och passa på att färga mitt hår!

Igår träffade vi Petra i centrum, vi strosade i affärer och fikade. Lovegubben tyckte att det var superkul att få komma ut och se/träffa folk. Han gick glatt omkring (med hjälp av mig förstås) i sina converseskor och strålade! Jag  bytte jeansen till lilleman samt köpte en tröja till mig själv, en tanttröja enligt Chrill.

Efter besöket i centrum gick vi och handlade middagsgrejjer. Därefter gick vi hem och grejjade, sen på eftermiddagen dök min mami och papi upp. VI käkade gott och kikade på melodifestivalen, hejja BWO!! När festivalen var slut var det dags för mina parents att dra vidare, så vi sa hejdå varpå jag och Chrill satte oss framför varsinn dator en stund för att sedan  natta vi kudden.

Ja, det var gårdagen det!

Idag är det värsta tråkvädret här, regn och rusk! Men vi ska trotsa vädret och gå ut på en prommis iaf, men det blir nog efter lunchen för att lilleman måste ju vakna först också.

Nu, FÄRGA HÅRET!

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0