Godnatt, godnatt min älskade skatt...

image296
Love undersöker hjulet på sin gåstol. Min lilla sötis i sin fina pyjamas!

Nu sover Loveplutt. Jag förstår att han var trött, så mycket som han busat med Carro idag! :)

Idag har vi då varit in till centrum en sväng. Vi fikade först go´fika och snackade en massa gamla minnen tillsammans med Carro. Sen strosade vi lite i affärer. Jag blev så glad då jag hittade en baddräkt. Jag har velat haft en badräkt länge men eftersom att det ej är säsong så finns det inga heller. Men nu hade de precis packat upp en leverans då jag kom. Jag fastnade för den direkt. Om sanningen ska fram så känner jag mig lite som en bondbrud alltså 007 bond och inte bond som i bonde! :) I nästa affär fyndade jag en tröja och ett par vantar för den minimala summan 89 kronor!

Efter shoppingen gick vi alla hem hit och käkade middag. Idag bestod den av korvstroganof med ris, mumma!

Näe, nu ska jag gå och pussa på min duktiga karl! Men innan dess får ni några bilder från dagen som varit.
image297
Love på café med sopen i högsta hugg!

image299
Carro och Love lever rövare!

Nu ni säger jag tack och godnatt!



Kommentarer
Postat av: farmor

Han är för härlig, lilla Love.

2008-02-08 @ 10:33:46
Postat av: elicia

hej på dej säger elicia...

2008-02-08 @ 16:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0