Fredag och doktorbesök

Godmorgon härliga fredag!

Här blåser det storm idag, men det glöms snabbt bort då solen skiner så fint in genom fönstren! Jag känner hur det spritter i kroppen och jag vill gå UT!! Jag och Love har ju inte varit ute och träffat folk sen förra måndagen, men det är inte mycket att göra åt när man har en liten sjukis hemma. Iof så tjuvade vi igår och gick ut på en prommis men jag vet inte hur bra det är egentligen för att han är fortfarande inte bra. Han är hes och är rosslig i bröstet, trots att han får hostmedicin.

Jag ringde därför till vårdcentralen i morse. 13:15 fick vi tid hos doktorn och det känns väldigt skönt att få gå dit med honom igen så farbrordoktorn får ta en extra titt på min lilla pluttis! Men innan vi går dit tror jag bestämt att vi ska gå in till centrum ochkanske käka lunch och  kika i affärer en sväng, jag måste få komma ut och se lite, och vem vet, eventuellt shoppa något... :)

Efter doktorbesöket ska vi till ICA MAXI och handla lite och det är ju också kul! Det gäller att passa på att handla på dagarna, för på eftermiddagarna när allt vanligt jobbfolk slutat jobba är det så sjuukt trångt och mycket folk, och vem vill inte slippa det!! Jag tror bestämt att jag ska köpa en trisslott idag också, känner att jag kanske har turen på min sida idag....så vem vet, nästa gång jag skriver är jag kanske miljonärska! :)

Ha en trevlig fredag!

Puss och mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0