Dinner

Ja, nu var då middagen avklarad. Idag bestod den av potatisgratäng, marinerad fläskfilé, avocado, lök och tomatsallad samt ett glas rött! Helt galet gott var det!

Jo, hos doktorn idag gick det toppen. Han lyssnade på hjärtat och lungorna och allt var tipp topp, så det kändes skönt. Vi fick dock en till medicin som plutten skulle ta, för att vidga luftrören så att det blir lite lättare att andas osv. Sen tog de ett blodprov också, ja, de vill ju liksom veta vad det var för sjukdom som lilleman hade, ja, var det mässlingen eller inte. Men det gick bra, Love skrek när de stack sen grinade han bara för att jag höll fast honom. Han var såå duktig! Så när han var klar fick han en fin nalle av den gulliga och snälla sköterskan.

Innan vi gick till doktorn så gick vi och strosade i centrum en sväng. Där inhandlades lite kläder till Love. Ett par schyssta jeans från H&M, en body och vårjacka från Lindex. Men jag måste byta jeansen till en storlek mindre, ja, han är inte så stor vår lilla plutt, därför kommer nog strl 74 sitta som ett smäck på hans lilla rumpa! :)
Kläderna från Lindex:
 

Efter doktorn gick vi till apoteket och hämtade ut medicinen. Sen styrde vi stegen mot ICA MAXI, och Love somnade på vägen dit, skönt för mig som då kunde handla ostört. Jag som trodde att det skulle vara mindre folk där eftersom att vi var där vid två halv tre, men ack så fel jag hade! Det fullkommligt kryllade av folk, hua! Men vi klarade oss undan några krockar som tur var.... :)

Nu hör jag hur mina killar busar i sovrummet, antar att daddycool sätter på honom pyjamas. Love har precis fått
image322sin kvällsgröt och nu sitter de och borstar tänderna, mina underbara killa, som jag älskar er!!!

Näe, nu får det vara nog för ikväll, bäst att passa på att busa med lillkillen innan det är dags för sängen (19:00). Sen är det ju FINAL i PÅ SPÅRET kl 20:00!!!!!! Det kommer att ses samtidigt som vi avnjuter glass, kaffe och bailys!!

TREVLIG KVÄLL!!

PUSS PUSS PUSS BUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0