40.2

Love hade jättehög feber inatt, precis som rubriken lyder så låg den på 40.2grader. Min lilla älskling var så het och så dålig, så vi (jag och Love) har inte sovit många timmar inatt. Christian däremot har sovit bättre, då jag tog hand om lilleman och lät Chrill sova eftersom att han skulle upp tidigt och gå på skolan. Så jag bullade upp massor med kuddar bakom min rygg och lät Love ligga på mitt bröst och sova, det var det enda som funkade eftersom att han var så tät i näsan och inte ville något annat. Så så har vi sovit inatt, hoppas för gudskull att det blir bättre natten som kommer!

Nu på morgonen hade han inte lika hög feber, men alvedon har han fått iaf. Han ville inte ha någon frukost, tre skedar gröt gick ner men sen bara skakade han på huvudet. Mitt lilla hjärta!

Ja, igårkväll kom då min mami. Efter en liten felbeskrivning av vägen från min sida lyckades hon tillslut hitta hit, bra jobbat mami!

Idag är det då allahjärtansdag! Jag hade/har då som överraskningsplan att ta med mig Chrill ut på restaurang och sen kanske bio, men nu när lilla hjärtat är sjuk så får vi se om vi kanske skippar det ena eller det andra. Kanske lagar jag god middag här hemma istället för att sen gå på bio. Jaja, vi får väl se hur det blir!

Jag och mami ska iaf baka chokladbeskvier i hjärtformat som allahjärtansdagpresent till Chrill, det är ju tankten som räknas! :)

Nu myser Love och mami för fulla muggar så det ska jag också göra nu!!

Ha en mysig allahjärtansdag alla!

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Angela & Stella!

Men lilla Love! Stackars. Stella kramar o hälsar krya på dig Love!!!

2008-02-14 @ 12:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0