39.5

Ja, usch och fy och blä vilken hög feber Loveplutten har.

Inatt vid tre tiden vaknade han och ville ha välling. Eftersom att han kändes väldigt varm, passade jag samtidigt på att ta tempen på honom. 39.5 visade tempen då. Stackars min lilla lilla älskling.

Nu har vi varit vaken sen 06:30. Love tycker ingenting är roligt utan bara gnäller och gnäller. Men jag förstår honom, inte är det kul att vara het som en kamin, snorig och kanske även ont i halsen....min lilla pluttis...

Hoppas han blir frisk snart!

Nu måste jag hjälpa Chrill!

Tjing tjong!

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

krya krya

2008-02-13 @ 07:33:35
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: Angela & Stella!

Usch!
Krya på dig lille Love!
Kram från oss!

2008-02-13 @ 08:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0