Pannkakor

Nu är lunchen precis uppäten och som rubriken lyder så blev det pannkakor idag. Ibland får man liksom ta vad man ha i kylskåpet, och idag,trots att jaginte är ett sånt stort fan av rätten, blev det pannkakor. Både Love och Crill blev glada och mumsade som bara den!

Mätta och belåtna har de nu gått och lagt sig för att sova nap medans jag sitter här vid köksbordet och Lykke ligger brevid och sussar gott. Snacka om att vår lilla böna kan sova. Igår sov hon nästan hela dagen vilket resulterade att hon ville vara uppe och snacka med mig inatt mellan 01:30-03:00....men eftersom att jag har världens bästa man så sov vi igen det nu på morgonkvisten, så jag känner mig utvilad iaf!

Dagens planer är inte många. Åka och handla samt dra en repa förbi Erikshjälpen då det var alltför länge sen vi var där. Det är några saker som vi är på jakt efter så håll tummarna att vi hittar de!

Imorgon är det dags för BVC igen och undra sa flundra om vår lilla tös har nått 4kg nu? Jag skulle tippa på det då jag märker att hennes lår har blivit en aningens tjockare, goos!

Själv så har jag gått ner liite lite mer, men det återstår ändå 15kg för att jag ska vara nöjd och fit for fight igen! Jag känner mig dock inte så stressad av att gå ner alla kilon, det tar den tid det tar.....ojojoj, vilket vuxenresonemang, börjar jag bli vuxen nu? Räknas jag som vuxen nu då jag är gift och har två barn? Näe, tänkte väl det, man måste visst ha hus först också va.....

På tal om gift. På lördag firar jag och Chrill ettårig bröllopsdag! Det ska givetvis firas med middag och mys. Så barnvakt till Love och Lykke är ordnad och bord bokat!! Guud vad detta år gått fort, dagarna flyger iväg och jag är minst, om inte ännu mer kär, förälskad, betagen, förtjust, betuttad och tänd på min älskade man!!

Nu ska jag plocka bort efter lunchen!

Tjingeling tingeling!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0