I kväll smäller det!

Som jag älskar fredagar och dess tv-program!  För tre fredagar sedan började det, mitt absoluta favorit program, På Spåret! I LOVE IT! Kalla mig tant som ser detta program som går på SVT1, i don´t care, för I just Love it! Idol kan ta sig i brasan då På spåret kickar ass!

Nu har vi käkat middag, falukorv och med hemmagjort potatismos, nam nam! Ingen vidare fredagsmiddag kanske men vad gör väl det när det är så gott!

Vi softar, jag framför datorn, Lykke i vagnen och killarna i lekrummet.

Jag har faktiskt varit ute på en prommis, det blev en kortis men bättre det än ingen alls. På vägen hem gick jag och handlade korv, en tidning, mjölk, grädde och några ny hyacinter då vara gamla snart blommat ut. Det snöade hela tiden och jag njöt som bara den! Men snacka om att det är halt ute i backarna, jag vet inte hur många bilar som inte kom upp för alla branta backar här på Södermalm.

Jag gjorde ett litet uppehåll i bloggningen för att fika lite peppisar och mjölk med mina älsklingar, mmmmmmmumma!

Nu ska vi kika lite på Bollibompa!

Imorgon är det julbord och det ska bli sååå smaskigt!

Tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0