Hej mitt vinterland!

Imorse vaknade vi, 08:15, av att telefonen ringde. Chrisitan sprang upp och svarade. Efter några minuter kommer han in till oss som fortfarande låg kvar i sängen och berättade att Love fått en plats på ett av de dagis som vi så gärna ville att han skulle gå på. Gissa om vi är glada för det! Så den 11 februari kommer Love att börja på ett dagis som ligger några hundra meter från vår bostad, jihoo!! Dessutom så går ju Loves polare Frallan där också, fy sjutton vad vi är glada!!

Några glädjerop senare gick vi upp och käkade frulle. Snön föll och det var några minusgrader ute så vi bestämde oss för att åka och hälsa på min mamma och pappa en sväng. Loves hosta har blivit mycket bättre samt att snoret nu börjar bli genomskinligt, så han är på bättringsvägen vilket känns skönt!

Nåja, väl framme hos mami och papi gick vi med Lykke, mami skulle passa henne medan vi tog en sväng med sparken. Vi ville inte vara ute så länge så vi gick uppför backen och åkte spark ner en gång, sen gick vi in och busade, åt mat och fikade gott. Love hjälpte mormor att baka lussebullar också, eller iaf grejja lite med mjölet vilket var så skoj!

Pics:

Liten Love väntar på att få åka spark!

Familjen knas på äventyr!

Fina killar!

Min fina make!

Baka baka liten kaka......oj, så skoj det är att baka!

Japp, det där var lite bilder från vår dag idag. Jo, jag ska lägga upp en film också, det är när Love åker sin nya rutschkana, men det går så trögt på youtube, men den kommer soon!

Nu börjar lilla Lykke vakna till för det vankas käk!

Ikväll är det tvmånda = Halv åtta hos mig samt Livet i Fagervik!

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0