Då ska vi se

Det gick toppen på BVC idag! Love var verkligen hur dukig som helst, han grät lite när doktorn stack honom men sen slutade han ganska tvärt när han fick blåsa såpbubblor. Duktiga älskligen vår!

Han vägdes ju också. Vågen visade idag 10,85kg och han mätte 87,5cm. Han följer sina kurvor fint och fick många beröm på talet! Vi är stolta föräldrar kan man säga!

Lykke då. För henne stannade vågen på 3940g och hon mätte 53,5cm. Även hon följer sin kurva fint och ingen annan än jag är gladare att hon gått upp så pass mycket!

Efter BVC åkte vi till korvmojjen och köpte korv. Vi var så sugna och det var ju mellistajm så då passade det bra med en korv! Medan killarna satt kvar i bilen gick jag på apoteket och handlade lite förnödenheter. När vi var färdiga åkte vi och hämtade ut ett paket på posten. Chrill hade beställt t-tröjjor från staterna, så nu har han haft modevisning för mig och Love.

Om några minuter ska vi ge oss ut igen. VI är bjudna på middag hos Vikströms, det blir trevligt det! Kul för killarna att leka lite, det var ju ett tag sen nu eftersom Love varit sjuk. På tal om sjuk så håller vi tummarna nu att Love inte blir alltför påverkad av sprutan, vi ska ju på julbord på lördag och då ska Love vara hos farmor och farfar medan vi frossar. BVC-sköterskan sa att det kunde ta ända upp till 10 dagar innan det, om det, ger något utslag, så vi får väl vänta och se.

Nu ska jag surfa skor. Jag har en idé men vette sjutton hur jag ska finna de!? Sen är jag bra sugen på att åka till Sthlm och shoppa i mellandagarna....vi skulle behöva handla några fler cheap monday-jeans till Lovegos samt att jag skulle vilja fynda lite kläder till mig själv....men vi får väl se hur det  blir med det!

Sees!


Blivande skateboardproffs månne.....

Kommentarer
Postat av: Angela!

Hej!

Stella fick lite feber & var hängig en vecka efter sin spruta. Och hon har inte haft några symptom annars från de andra sprutorna... Hoppas Love slipper och ni kan gå på kalas=)

KRAM!

2008-12-10 @ 23:09:11
URL: http://minstjerna.blogg.se/
Postat av: syster

Jag skulle oxå vilja ha en ny bloggdesig, är nu less på min gamla ;-) Har Chrille lust att hjälpa mig igen? Tack å hej, leverpastej!

2008-12-11 @ 12:41:24
URL: http://karinohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0