Vår morgon!

Imorse vaknade vi, jag och Love, klockan halv nio, huur härligt som helst! Vi måste ju ha världens softaste barn som låter oss sova så länge på mornarna, ja, det är inte ofta han behagar vakna innan klockan åtta!

Iaf. Vi klev upp och käkade gröt och mackor.Sen klädde vi på oss och gick ut och på baksidan och lekte. Idag är det helt okej väder, molnigt och soligt och sådär lagomt varmt/kallt.
Ett litet bildmaraton från vår imorse:

Love smilar för kameran, här med både jord och sand runt munnen! 8 gaddar har han nu!

Försöker springa ifrån mig som får fota i farten!

Plockar svartvinbär

Love kör sin brum brum

Gungar

Springer i rabatter

Spela trumma på bordet tills......

bordet ramlade omkull!

Kikat i önskebrunnen!

Såja, det var lite bilder från vår morgon! Nu ska vi nog in och väcka pappsen som ligger och sover eftersom att han ska jobba natt i natt. När vi väckt honom blir det snart lite lunch och sen sova igen, ja, jag ska nog inte sova men Chrill och Love kommer nog att sova i några timmar iaf! Jag vet inte vad jag ska göra. Jag skulle kunna tänka mig att åka in till stan eller göra något annat skojjigt bara jag ensamen, men vi får väl se, det kanske slutar med att jag lägger mig och sussar iaf.....

Hej hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0