Torsdag

Idag har vi hälsat på hos min mormor och morfar. Vi fikade och Love lekte med de roliga bilarna som mormor har. Efter besöket hos de brassade vi förbi Erikshjälpen en sväng. Där fyndade jag en fjällrävenjacka för 69pix! Schyssta bananer!

När det var färdigfyndat svängde vi förbi systeryster och hennes familj för att käka lite lunch och fika lite gofika. Väl färdig där tog vi en sväng in på fyndlagret. Jag är på jakt efter 5 stolar till som vi ska ha till vårt matbord. Jag hade för mig att jag sett likadana som vi redan köpt men icke, de var inte alls likadana utan mycket tyngre och i en helt annan modell än vad jag tänkt. Jag/vi får väl fortsätta att kika in på Erikshjälpen i jakt på likadana stolar!

Annars då. Känner att mitt humör inte är på topp. Jag är lättretlig och blir irriterad för minsta lilla småsak. Jag antar att det är alla dessa gravidhormoner som spökar. Sen är det ju faktiskt inte så lätt att bo "upp i varandra" hela tiden heller. Jag håller på att längta ihjäl mig tills vi får tillgång till vår nya lägenhet!!!! För det ska inte bara bli skönt att få sitt eget utan det ska bli såå roligt att få inreda också! Så just nu räknar jag dagarna tills den 1:a September, bara 24 dagar kvar!

Imorgon är det jobb mellan 7-12 sen hem för att käka lunch och kanske sova en liten lur tillsammans med Love. Och så fort vi vaknat är det dags för oss att åka till Loves farmor och farfar och väcka Chrill som ligger och sussar gott efter att ha jobbat natten!! LÄNGTAR!!

Nu ska jag återgå till att göra....ingenting! SKÖNT!

PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0