Special K red berries!

Det är såå gott så gott! Dessutom är det bra och nyttigt också. Det är bra för att det äts tillsammans med mjölk vilket inte ger mig halsbränna och nyttigt för att...ja, det står så på paketet! Jag skulle lät kunna käka en tallrik till men måste hejda mig, bara för att det är gott kan jag ju inte föräta mig heller.....eller?!

Nåja, jag är iaf sjukt trött. Jag ska nog ta med mig tidningen jag fick av Chrill och läsa den i sängen för att sedan somna som en stock. Det är konstigt att jag är så trött, vi har ju inte gjort så mycket jobbigt idag. Jag har ju iof plockat av svärmors alla vinbärsbuskar,men då sitter jag ju på en stol. Sen har vi varit en sväng på butiken Rummet, där vi handlade ett Marimekko tyg för att sy gardiner till vårt nya kök. Vi hittade även två klädhängare i samma oranga färg och stil som den möbel vi har i hallen, så man kan säga att vi gick därifrån väldigt nöjda och glada!

Väl hemma hos svärmor och svärfar lekte Love och Chrill ute medan jag plockade vinbär. Sen var det dags för middag och efterrätt, rabarberpaj, mumma! Sen gick vi ut och fortsatte att leka samt att jag och Chrill målade skivan på vårt köksbord. Love han har varit såå duktig och hjälpt farmor och farfar att gräva och vattna rabbaterna, duktiga unge!

På vägen hem somnade lillplutten innan vi ens kommit till stora vägen och han ligger fortfarande och sussar gott på sitt lilla öra. Ni kan inte ana hur mycket som jag längtar till vår nya lägenhet nu! Jag vill inreda men framförallt bara få vara hemma i sitt egna hem och göra precis som man vill när man vill! Tänk som när Love somnar halv åtta på kvällen. Då kommer jag liksom ha heela kvällen på mig att göra vad jag vill, läsa bok, virka, surfa, baka ja, you name it! JAG LÄNGTAR!!!!

Jo, jag lovade ju bilder också. Men jag kan inte scanna in de med daddys scanner så jag kanske ska testa att fota med kameran bara, jaja, jag skta testa sen får vi väl se om det gick eller ej. Men det får bli imorgon för nu är jag för trött för att göra något annat än att lägga mig i sängen och såsa!

Jo, jag ringde till BVC imorse ang Loves för trånga tårkanal, så vi ska få komma dit och träffa läkaren på onsdag. Sen blir det remiss till ögonn på sjukhuset och då förhoppningsvis kommer de att vidga kanalen så att han i framtiden slipper alla tårar och var som rinner utanför hans lilla öga hela tiden! Desstuom så vaknar han oftast med ett öga igentäppt med var.....stackars min lilla plutt! Men nu jäklar ska det bli ändrign på det!

Thats all!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0