Naken

Jag känner mig fortfarande så otroligt naken utan mina vigselringar!!! Jag undrar ja, hur länge jag kommer att få vara utan de? Kanske kommer jag att kunna ha de runt jul....jul, snart är det jul, min favvoårstid! Jag älskar verkligen julen. Jag har ju världens guldläge som väntar nu. Tänk, jag kommer att kunna julstöka som sjutton hela november innan bebis kommer. Då ska minsann bakas pepparkakor, lussebullar, pepparkakshus, mintkyssar, knäck, ischoklad och mycket mera! LÄNGTAR!

Jo, igår så slängde vi in en ansökan om dagis till Love. Jag tror ju inte att han kommer börja nu men ändå, det är ju liksom bra att ha sin plats i kön. Om inte Chrill ska vara pappaledig till våren/sommaren så kommer Love definitvit få börja på dagis i januari, annars blir det väl inte förrens i september nästa år eller nåt! Tiden får utvisa hur det blir med den saken.

Nu sussar Love för fulla muggar och jag sitter här. Min mor har precis bakat marängtårtor som ska ätas på Sigges dop. En rolig grej som hände var att hon stod och diskade efter sitt bak och tyckte aldrig att det feta gick bort, då visade det sig att hon använde det flytande smöret som diskmedel, tokmaja till mor man har! Jag och syster fick oss iaf ett gott skratt!

När Love vaknat från sin förmiddagslur åkte vi med min mor till stan. Men väl där så strosade vi inget utan åkte och hälsade på systeryster istället. Där fikade vi och träffade prästen som ska döpa Siggeplutt.

Efter besöket hos syster åkte vi hem och åt middag, makaroner och köttfärsås, mumma tyckte vi allihopa! Mätta och belåtna tvättade vi oss, läs Love, och åkte till min bror och hans familj. Där lekte Elicia och Love och vi vuxna fikade och snackade skit. Men innan vi gick in så gick vi ner på ängen och flög lite drake, det tyckte Love var väldigt spännande!

Lite pics:

Bror fixar med draken

Love på språng!

Nu är draken uppe i luften, häftigt tyckte Love!

En mållös liten kille som beundrar draken tillsammans med kusin Elicia

Så här ska man göra Love!

Okej, jag slänger in en dagens också!


Från topp till tå:
  • Kofta från Inwear
  • Linne från Veromoda
  • Tunika från Gina Tricot
  • Mammabraller från Lindex
  • Skor från Knulp

Näe, nu ska jag nog hoppa i säng och snusa lite på min underbara son. Jag känner mig ganska trött idag faktiskt, kanske beror det på att jag inte sovit någon nap....måste kanske börja göra det från och med nu iaf försöka göra det så ofta som möjligt......och inte surfa bort tiden då Love sover.....

Go´kvälls!



Kommentarer
Postat av: Angela!

Superfina är ni=)

Förstår att ni flyttar upp till nära o kära. Tänk vad roligt Love har med sina kusiner=)

KRAMAR!!

Vi saknar er här dock=)!!!

2008-08-14 @ 22:30:09
URL: http://minstjerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0