Många samtal blir det

Imorgon blir det till att sitta i telefonen, jag har massvis med samtal som MÅSTE utföras!
  • BVC i Sundsvall. Berätta att vi ska flytta hit samt berätta att Love måste få hans tårkanal fixad ASAP! Jag vill inte vänta längre, hans öga ser stundom inte bra ut då det är sårigt, varigt och rinnigt.
  • BVC i Solna. Berätta att vi ska flytta till Sundsvall samt be de skicka upp Loves journal.
  • MVC i Solna. Avboka tiden den 2/9 samt berätta att vi ska flytta till Sundsvall.
  • SthlmsUniversitet. Berätta att jag ej ska plugga och förlänga mitt studieuppehåll.


Nu har det varit regnväder i två dagar, hm, eller är det tre? Nåja, det är iaf skönt för kroppen att få vila den ifrån all värme samt hinna med att göra allt som man inte hinner med när man är ute och myser hela dagarna istället för att vara inne. Idag har vi varit och prommat med mami och Scott. Sen åkte vi och hälsade på min mormor och morfar. Där bjöds det på fika för oss vuxna och lek för Love! Han lekte som en galning och skulle hela tiden leka med min mormor, ingen annan gällde då utan BARA hon. Han gav henne leksak efter leksak, tillslut satt hon med alla traktorer i sitt knä, då var Love nöjd! Gospelle vår!

Efter besöket åkte vi och handlade lite. Vi hade bjudit in Loves farmor på middag. Ja, Loves farfar och farbror är ute och fjällvandrar denna vecka så hon är helt solo hemma, så vi bjöd in henne på lite mys. Crill, ja han tog på sig ett extrapass på jobbet, så han var inte heller med på middagen, inte heller min far som var ute på jobb. Det var bara, inte så bara heller, jag, mami, svärmor och Love som käkade och myste!

Eftersom att Love bara sovit 40 minuter på hela dagen var han en riktigt tröttis redan klockan 18, men vi höll honom uppe ända till 19 och då pallade han inte mer utan stupade, efter att ha tvättat fejjan och borstat gaddarna, i sängen och somnade på rekordfart!

Nu ligger jag och min mami i soffan som två soffpotatisar och kikar tv samt slösurfar, att det alltid ska vara skit på tv på söndagarna! Jag skulle vilja ha sett en soft movie eller nått!

Imorgon är en ny dag och jag ska jobba kvällen, inget mig emot då det är rätt soft! Det är faktiskt ganska skönt att få slippa alla kvällsbestyr för en gångskull! :) Men imorgon på förmiddagen funderar jag på om jag ska åka ut en sväng på Birsta City, hm, ska kanske ringa och fråga syster vad hon har för sig. Ja, det bästa skulle ju vara att åka tidigt, helst vara där när de öppnar, för då är det inte så mycket folk samt att då hinner vi hem och käka lunch innan Love ska sova, ja jag tänkte också lägga mig och sova då eftersom att jag ska jobba kväll.

Vad ska jag göra på BC då, jo, jag vill se om jag hittar lite schyssta höstkläder till Lovegos samt lite underkläder till mig och bara strosa runt liksom, det gäller ju att passa på när Chrill jobbar.....annars får jag ju aldrig gå i affärer! :)

Näpp, nu ska jag ta och hämta lite vindruvor att smaska på!

TJING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0