Godmorgon!

Idag är vi pigga och glada, har sovit som en stock hela natten, eller ja, med ett undantag då Love vaknade och ville ha välling. När ska han sluta med den? Jaja, inte för att jag tycker att det är så jobbigt och han är ju fortfarande inte världens biffigaste lilla kille så jag tror att lite välling på natten bara gör honom gott....eller?!

Vi har precis käkat frulle, klappgröt och leverpastejmackor, mumma! Nu ska vi klä på oss och åka en liten tur till Härnösand. Japp, vi ska åka och kika på bil. Har hittat en som verkar lovande men vi får väl se när vi väl är där och provkör.

Just det, idag går jag in i vecka 26, tiden rusar iväg med rekordfart! Jag kilar in på toa och knäpper en bild och lägger ut vetja! Kommer snart!


Magen v26 (ser ganska koncentrerad ut va!)

Nu ska jag sätta fart, bäst att klä på den lilla herrn som står och dansar vid min sida!

Ha en trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0