Det finns inget dåligt väder....

....bara dåliga kläder! Men så är då inte fallet för mig och Love. Trots att regnet hällde ner imorse så trotsade vi vädret och klädde på oss regnkläder för att gå ut och leka. Och oj, så härligt det var! Så här fina var vi:

Två snyggingar ute i regnet och leker!

Världens finaste Love!

Nu är vi tillbaka hos min mor och far igen. Chrill ska ju jobba 4 dagar nu igen så då är det Loves mormor och morfar som har turen att få gosa med oss!

Love sussar ju så jag kan passa på att surfa lite. Jag håller på att surfara höst och vinterskor till Love, har hittat ett par schyssta vinterpjuck, de har även fått väldigt goda rekommendationer så jag tror att det får bli de. Kruxet är dock att de kostar 699kronor, inte billigt precis, men vad gör man, jag vill ju inte att min son ska frysa om fossingarna på vintern!

Annars surfar jag runt på lite bebis sidor också, men mest bara för att kolla. Ja, vi har ju allt kvar sedan Love föddes så det är inte någonting, egentligen, som vi måste inhandla innan det är dags. Jo, några nya bodysar och pyjamaser till bb-väskan har ju inhandlats men annars så får det bli saker som Love haft!

Idag har vi varit och hälsat på Loves nya kusin Arvid. Världens sötaste lilla gosse! Men inte kunde man tro att han var nyfödd heller, han var ju så stor och lång! Vi fikade och snackade medan Love och Elicia lekte och härjade. Elicia hade det jobbigt med att hela tiden ta av Love sakerna som han lånade av henne, ja, alla leksakerna var ju hennes, men ibland kunde hon vara snäll och låta Love låna en leksak....fast bara en liten stund!

När vi fikat klart åkte vi förbi min farmor och farfar för att käka middag. Det var gott det! Sen blev det dessutom jordgubbar till efterätt, ännu godare, så nu ligger jag här, med en proppfylld magge! Jag ska snart gå och lägga mig dock, känner mig trött.

Morgondagens planer är att ta det lugnt, leka och bara mysa! Vi får väl se vad det är för väder, hoppas på sol och värme!

tjing tjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0