96 dagar kvar!

Som rubriken lyder, det är alltså bara 96 dagar kvar tills lilla pluttan är beräknad, heelt galet sjukt fort har det gått! Jag hoppas att de resterande dagarna kommer gå lika fort som de 184 dagar som gått!

Nu sitter jag här och har precis käkat en tallrik nudlar, jag var så himla illamående att jag var tvungen att neutralisera med något, det fick bli nudlar och mjölk. Jag tror att jag mår lite bättre nu, iaf inbillar jag mig det.

Det blev inget birsta idag. Det blev utelek samt att jag plockade rent svartvinbärsbuskarna. Så nu ligger de i frysen och väntar på att bli saft!

När vi lekt färdigt ute och började bli lite smått hungriga tog vi bilen och åkte till min farmor och farfar. Där kikade vi lite på när min farbror klippte med åkgräsklipparn, väldigt spännande tyckte Love. När han var färdig gick vi in och gjorde middag till en hungrig Love. Idag fick han prova på pölsa, potatis och rödbetor. Det var namnam som Love skulle ha sagt!

Sen har vi käkat glass och lekt. Kikat på Madicken och alla kossorna. På vägen hem somnade lillplutt i bilen och han sover fortfaranade. Jag sitter här och väntar på att Chrill ska komma hem från Sthlm. Antar att han borde komma snart, min duktiga flyttkille!

Jo, jag satt och rensade lite bland alla foton som jag har samlat på mig under alla dessa år. Jag hittade några intressanta kort från min tid då jag bodde i Oslo. De är ifrån en spelning på Rockefeller och vi fick komma backstage och festa med bandet, huur cool var inte det för ett gäng tjejer i 22års åldern?!?! Nyfikna på vem artisen/artisterna var? Om jag säger att hans initialer är L W, vet ni då?

Jag ska försöka scanna över korten till datorn så ska jag visa er!

Nu ska jag försöka att bota mitt illamående som inte verkar vilja ge med sig!

Tja!

Kommentarer
Postat av: Angela!

Hej!

Läser att ni e hemma igen. Bidde inte att jag hörde av mig i fredags. Stella sov rätt länge efter dagisvistelsen. Antar att ni hade fullt upp med packandet oxå. Vi får allt försöka ses ngt snart ändå. Tänk att ni snart är fyra, vad tiden går fort. Underbart. Du måste lägga in bilder på lägenheten sen. SÅ nyfiken.

KRAM till er alla!!!!

2008-08-25 @ 12:56:41
URL: http://minstjerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0