Sol i Sundsvall!

Idag har solen strålat men det är dock inte lika varmt i luften som i Sthlm.

Vi har gjort Birsta, ja, halvgjort, hann inte kika så mycket i affärer då både Love och Christian blev trött och less. Vi käkade iaf god lunch tillsammans med min mami varpå vi gick och shoppade loss på P.O.P till Love. Det blev två par linnen, ett par shorts och en keps, så nu är han redo för värmen och sommaren!

När vi var färdig på Birsta tog vi en sväng till Babyproffsen. Efter ett tips från svärmor så åkte vi och inhandlade ett par solglajjer med snöre till Love. Han tycker väl att det är sådär att ha på sig de, försöker dra av de hela tiden. Men tack svärmor, de kommer nog funka tillslut!

Nu sitter vi och kikar på Madicken och myser. Love ska snart äta kvällsgröt och hoppa i säng. Vi ska väl mysa på med svärisarna och kanske kika på någon bra film på tv.

Imorgon är det kalas för mig. Släkten kommer så jag och Chrill ska laga mat och smarriga tårtor. Funderar just nu på om vi ska ta och grilla lite. Mmmm, det får nog bli grillat, kanske grillspett vetja!

JO,jag måste ju berätta om hur DUKTIG Love är nuförtiden. Han står vid en stol eller ett bord och rätt var det är så släpper han taget och GÅR till mig eller Christian som står/sitter brevid honom. Nu är det inte länge kvar innan han börjar att spatsera på riktigt!

Jaja, ska ta och mysa lite med min lilla familj nu!

Sees!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0