Paket på posten

Idag kom paketet med Loves solskyddsdräkt. Den satt som ett smäck och han var såå fin! Den kommer bli kanon i sommar då vi ska bada!

Nu sover plutten, han har nog sovit i en timma. Jag sitter här och Chrill ligger i soffan och gör skola på andra datorn. Solen börjar gå ner nu, det är ju otroligt vad länge det är ljust nuförtiden, och det är underbart! Nu behöver det bara bli lite varmare på kvällarna också, så att man kan sitta ute på altanen och njuta en god drink, ja, eller ett glas dricka.... :) Som jag längtar efter sommaren nu!

Jag funderar på om jag ska gå upp på vinden och hämta några väskor för att börja packa lite. Jag ska även ta och avboka vår tågresa samt beställa tillfällig adressändring. Många måsten, men vi får se hur mycket jag hinner/orkar med ikväll, kände mig helt plötsligt ganska trött.....

Idag var första dagen som jag mådde riktigt illa och det var inte roligt. Som tur var så var Chrill fortfarande hemma så  att jag kunde gå och lägga mig en stund. Så efter en halvtimma mådde jag prima igen. Jag hoppas att det var en engångsföreteelse för jag vill absolut inte börja må illa nu.....hinner inte med det!

Jag ser så mycket framemot vår bilresa upp mot norr, det är ju så mysigt att bila. Dessutom så åker vi ju på kvällskvisten och då kommer Love att sova, så då blir det inget grin heller, inte för att han brukar gråta när vi åker bil, men ibland blir det lite gnäll då tristessen infinner sig från hans sida.

Nu ska jag sätta igång!

Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0