Nya skor och så lite snor....

Idag har vi haft en mysig dag med daddy, ja ni förstår han har varit ledig heela dagen lång, vi har haft det så mysigt så! Gått på långprommis, kikat på djuren, varit i lekparken, storsat i centrum samt fikat.

Väl inne i centrum köpte vi ett par skor till Love. Ja, han måste ju ha ett par nu när det börjar bli dags för honom att gå utomhus, då funkar det ju inte gärna med mockasinerna. :)

Nu ligger Lovegos och sover, så jag och darling sitter och tittar på tv, So you think you can dance, på femman. Fast medan jag kikar på tv så kikar jag lite här också. Chrille kikar också med ena ögat, han sitter och läser läxbok med det andra, han är duktig min karl!

Jag har haft lite småont i huvudet hela dagen så jag hoppas att det blir bättre tills imorgon. Även Love är lite krasslig, återigen, jäklar att han aldrig få vara frisk. Nu är det snor och hosta som spökar. Jag hör hur han ligger och kraxar i sängen, stackars! NÅja, det är väl bara att hoppas att det går över snart!

Imorgon blir således en mysdag hemma med papi, som även då är ledig, ja ledig och ledig, han går inte i skolan iaf, men har ju alltid något som ska läsas eller analyseras, men han är hemma med oss iaf! MYS!

image383
Bä bä vita lamm.....Love och jag kikar på djuren

image384
Matar pippifåglarna!

image385
Och så lite bus i sovrummet med vår lilla påskkyckling!

NÄe, dags att gosa lite med darling!

Ses imorgon, då kan jag även lägga in en bild på skorna, orkar inte gå och hämta de nu.....I know, latifisen Jansson! :)

Go´kvälls!

Kommentarer
Postat av: farmor

Tack för att du börjat blogga igen, har saknat det några dar. Underbara bilder på dig och såklart älsklingen Love! Sköt om varandra!

2008-04-02 @ 08:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0