Mina älsklingsgrabbar...

....ligger och sussar gott i sängen och jag sitter här och äter frukost. Idag blev det leverpastejmackor med gurka, men jag måste nog ta en till, känner mig inte mätt på två. Jag brukar ju i vanliga fall käka gröt med min egnalingonsylt, men jag kan ju inte äta det varje dag, då kommer jag ju tillslut att lessna! Men det som är så bra med grötfrukost är ju att man står sig så himla länge, speciellet nu, när det finns en liten bebbe i magen som suuger ut all energi!

Nog om frukostsvammel. Ja, men varför sitter jag här så tidigt på morgonen då? JO, just det, jag ska ju jobba, JIHOO!! När jobbet är avklarat, sisodär runt 14tiden och när jag ändå är ute på ön, ska jag ta och möta upp min vän M för en fika, det blir kul!

Ja, på väder fronten ser det ut som att dert ska bli fint väder idag också och det är ju inte tokigt!

Ha en skön dag!

Tjiingeling tingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0