Lite bilder från igår!

Ja, nu är det lördag och solen strålar. Vi har bestämt oss för att ta en prommis in till Fridhemsplan och fika. Men just nu håller vi på att göra ingenting, ja man måste ju passa på när lilltrollet sover!

Igår var det fredag och jag jobbade. Det är alltid lika härligt att gå hemifrån på morgonen, ut i tystnaden och lugnet. Det enda jag behöver tänka på är mig själv och inte på snorig näsa och bajsiga blöjjor! Men när jag tänker efter så är det inte så dumt det heller!

Ja, då blir det lite bilder från gårdagen då!
image389
Lovecool!!

image390
Gung gung!

image391
Världens finaste gosse!

Näe, nu ska jag hoppa in i duschen och bli ren!

Ha en trevlig och härligt lördag!

Pussen och kramen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0